preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vežica" Rijeka

Login
Tražilica
NATJEČAJI
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
KAKO SE ZAŠTITITI NA INTERNETU

  

 

 

 

                     

Ovdje možete doznati nešto više o eTwinning projektima u koje smo uključeni.

eTwinning projekti
ME, MYSELF & I (SVA MOJA LICA)
Kristina Tonković / datum: 26. 7. 2021. 14:14

Tijekom školske godine 2020./2021. učenici 7.b razreda sudjelovali su u međunarodnom eTwinning projektu Me, Myself & I, čiji je cilj promoviranje brige o mentalnom zdravlju djece i mladeži.

Učenike su kroz aktivnosti vodile razrednica i učiteljica engleskog jezika Klara Starkl Crnković i učiteljica matematike Valerija Brelih.

Klikom na poveznicu možete otvoriti e-knjigu u kojoj su opisane aktivnosti koje su provedene u našoj školi: e-knjiga o aktivnostima eTwinning projekta.


[OPŠIRNIJE]



PROLJETNI PROJEKT
Kristina Tonković / datum: 6. 7. 2021. 13:16

Učitelji će sa svojim učenicima tijekom sedam tjedana upoznavati svoju okolinu; u školi i oko škole. Fotografiranjem tijekom jednog tjedna će uočavati osnovne motive: oblake, kuće, drveće, cvijeće i životinje. Učitelji će svim sudionicima poslati po jednu odabranu fotografiju pojedinog motiva, koje će drugi učitelji isprintati ili izraditi. Svaki tjedan (ukupno pet tjedana) će se u razredima detaljnije razrađivati tema, s posebnim naglaskom na korelacije s nastavnim predmetima i međupredmetnim temama. Poveznice će se napraviti s najmanje dva predmeta, od kojih jedan treba biti likovna kultura. Učitelji sami odabiru način prezentiranja i istraživanja o temi unutar svojih razreda (npr. pokusima, interpretacijom prikladnih književnih tekstova, učenjem o umjetnicima i njihovom doživljaju pojedinih motiva, stvaranjem matematičkih igara i slično).

Sve zadane aktivnosti učenici produženog boravka 1.a razreda s učiteljicom Aileen Marinčić su odradili s oduševljenjem.

Fotografije se nalaze u nastavku.


[OPŠIRNIJE]



IGROM DO ZNANJA I ZABAVE
Kristina Tonković / datum: 26. 5. 2021. 22:35

Višestruka je važnost igre: motivira učenika za aktivno sudjeovanje u nastavnom procesu, razvija dječju znatiželju, poboljšava koncentraciju i pažnju, potiče istraživanje, razmišljanje, rješavanje problema i svakako kreativnost. Kroz igru učenici će ostvariti svoje osobne potencijale. Svoje igre će prezentirati ostalim učenicima škola partnera na eTwinning platformi. Na taj način učenici će razvijati digitalne kompetencije, suradnju i poduzetnost.

Uz obilje zabave i učenja učenici produženog boravka 1.a razreda uživaju u ovom projektu, a da govorimo istinu možete vidjeti kroz slike naših "igrancija" koje se još i nastavljaju.

Aileen Marinčić

 

Fotografije se nalaze u nastavku.


[OPŠIRNIJE]



MI SMO DIO ZEMLJE I ONA JE DIO NAS
Kristina Tonković / datum: 28. 4. 2021. 09:04

Dan planeta Zemlje obilježava se 22. travnja, kako bi se jačala svijest ljudi prema očuvanju prirodnog okoliša.

Svrha obilježavanja ovog dana je da se upozori na opasnost koja prijeti životu na Zemlji uslijed naglog razvoja industrije i porasta potrebe za energijom, što je dovelo do ispuštanja velikih količina otrovnih supstanci u atmosferu, a to je naglo utjecalo i na globalno zatopljenje i klimatske promjene.

Povezivanjem sadržaja hrvatskog jezika, tjelesne i zdravstvene kulture, prirode i društva, vjeronauka, stranih jezika i sata razrednika obilježit će se Dan planeta Zemlje, ponoviti životni uvjeti i načini zaštite okoliša, te razvijati ekološka svijest.

Učenici su s oduševljenjem i velikim interesom započeli projekt te se iznenadili količinom zagađenja koja se nalazi oko nas. Niz aktivnosti naveo ih je na razmišljanje te potaknuo na samoinicijativno čišćenje okoliša škole. Upoznali su se s dječjim aktivistima putem knjige „I ja mogu spasiti svijet“, a putem kratkog filmića na Youtube-u vidjeli zašto su se neka djeca aktivirala za spašavanje planeta i zašto je uopće nastao Dan planeta Zemlje. Sve blagodati
našega planeta naučili smo uz knjigu „Planet Zemlja - svijet od papira“ a naučeno smo provjerili uz kratki pisani kviz. Od svih knjiga, jako su uživali u slikovnici „Evo nas, tu smo“. Također smo izrađivali bookmarkere za svoje roditelje i rješavali kvizove na Wordwallu. Rješavajući kviz Dukata, postali smo Dukatići - čuvari prirode. Najviše smijeha čulo se tijekom gledanja animiranog filma „Wall-E“ koji na dječji jezik govori o zagađenju i što nas čeka ako ne pripazimo na naš planet. A za sam kraj aktivnosti kreativno smo oslikavali platnene vrećice te se upoznali s peglanjem. :)

Aktivnosti smo priveli kraju te ćemo naše znanje objediniti u jedan plakat s eko
porukama čije finale će ugledati svjetlo dana vrlo skoro.

Aileen Marinčić i 1.a razred

Fotografije se nalaze u nastavku.


[OPŠIRNIJE]



ESE - EASY SCIENCE EXPERIMENTS
Kristina Tonković / datum: 21. 4. 2021. 19:01

Djeca su toliko prirodno znatiželjna da nas bilo koja tema može odvesti do cjeline proučavanja i nevjerojatnih otkrića. Školska znanost može se podijeliti u četiri glavna područja: znanstveni procesi, znanost o životu, fizikalna znanost i znanost o zemlji i svemiru. U ovom projektu učenici rade na kratkim i jednostavnim pokusima koje možemo naći u svakodnevnom životu.

Cilj je pomoći djeci da shvate znanstvene procese kako bi naučili o svijetu oko sebe, njegovati prirodu znatiželju kod mlađih učenika, omogućiti djeci da uče putem istraživanja i otkrivaju svoja vlastita otkrića te razvijaju način razmišljanja i istraživanja.

Koristi od ovakvih pokusa su jako velike jer pomažu u razvoju djetetove snalažljivosti, posebno njegovih vještina u postavljanju ciljeva, planiranju i rješavanju problema, ali isto tako njeguje intelektualnu znatiželju jer pomažu djeci da steknu nove načine postavljanja pitanja i razumijevanja svijeta oko sebe.

Do sada smo imali 3 dana koja smo odvojili za pokuse i maksimalno uživali dok smo učili koji predmeti imaju sjenu, kako radi lava lampa, izradili smo vodenicu, vulkan te smo učili o vulkanima, učili zašto peremo ruke, kako se otvara latica cvijeta, kako jaje neplivač postane plivač, pluta li mandarina te još mnogo toga, a nismo ni blizu kraja isprobavanja raznih pokusa!

Aileen Marinčić i 1.a razred

Fotografije i videozapisi nalaze se u nastavku.


[OPŠIRNIJE]



THE GARDEN FULL OF SPRING BUTTERFLIES
Kristina Tonković / datum: 21. 4. 2021. 18:28

I djeca nižih razreda mogu učiti geografiju pa i upoznati nove prijatelje. 

Ovim projektom želi se pokazati kako i djeca nižih uzrasta mogu učiti o Europi, a u njega je uključeno preko dvadeset škola diljem Europe. 

Iako nam pandemija ograničava kretanja i druženja, svejedno možemo upoznavati nove ljude pa i zemlje. Projekt je vrlo jednostavan i na dječjoj razini, učenici rade papirnate leptire s kratkim opisom svoje zemlje, ali kroz dječje znanje o zemlji. Potom svakoj školi, sudioniku projekta, pošalju jednog leptira. Pritom naše učenje ne staje samo na izradi leptira, već obuhvaća i učenje o zemljama u koje naši leptiri lete.

Upoznajemo jedni druge, proširujemo znanje!

Aileen Marinčić i 1. a razred

Fotografije se nalaze u nastavku.


[OPŠIRNIJE]



ŠKOLA JE ŠKOLA, A BORAVAK JE BAŠ FORA
Kristina Tonković / datum: 21. 4. 2021. 18:15

"Škola je škola, a boravak je baš fora" projekt je za učitelje i učenike u produženom boravku. Tijekom školske godine učiteljica produženog boravka s učenicima provodi aktivnosti u organiziranom vremenu kako bi osnažili niz njihovih kompetencija. Učiteljica ima maksimalnu slobodu u odabiru aktivnosti.

Cilj projekta je povezati rad učitelja u produženom boravku i osnažiti ih za sudjelovanje u raznim projektnim aktivnostima.

Razvijaju se temeljne kompetencije iz tjelesne i zdravstvene kulture, komunikacije na materinjem jeziku, društvene i građanske kompetencije, kulturna senzibilizacija i izražavanje, učiti kako učiti te postavljanje temelja za cjeloživotno učenje učenika kao aktivnog i odgovornog građanina i pripadnika produženog boravka, razreda, škole i lokalne zajednice na demokratskim načelima.

Na slikama u nastavku možete vidjeti dosadašnje radove povodom Dana žena, Valentinova, Dana očeva te učenja o higijeni.

Aileen Marinčić i 1.a razred

Fotografije se nalaze u nastavku.


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju