preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vežica" Rijeka

Login
Tražilica
O školi

Vizija naše škole je: ZNANJE, SNAGA, LJEPOTA

Znanje:
mudrost korištenja svih pruženih mogućnosti (novih tehnologija, različitih načina učenja i poučavanja, mnoštvo izvora znanja) pri razvijanju različitih vještina; mudrost otkrivanja i razvijanja vlastitih afiniteta i jačih strana jer samo radeći ono što voli čovjek može biti uspješan i sretan

Snaga:
snaga koja leži u znanju; snaga povjerenja u vlastite mogućnosti; snaga otvorenog uma

Ljepota
ljepota života u zdravom, sigurnom i estetski uređenom okruženju; ljepota uživanja u umjetnosti i umjetničkog izričaja; ljepota međuljudskih odnosa koje obilježavaju kultura ponašanja, tolerancija i višesmjerna komunikacija

Misija naše škole je

  • osnažiti buduće generacije za razvijanje različitih kompetencija kako bi bili u mogućnosti stvoriti vlastiti identitet i ostvariti osobne potencijale, potičući posebnost, prepoznavajući i razvijajući darovitost

  • pružiti jednakost obrazovnih šansi (izjednačavanje mogućnosti) kroz velik broj različitih aktivnosti, mogućnost sudjelovanja u projektima, smotrama i natjecanjima u svim područjima znanja

  • pružiti mogućnost otkrivanja novih načina učenja i poučavanja, kontakata s vršnjacima iz drugih zemalja, upoznavanje drugih kultura i drugačijih prilika te razvijanja kritičkog mišljenja

  • poticati i njegovati otvorenu komunikaciju između svih sudionika djelatnosti škole učenika, učitelja, roditelja, stručne službe, tehničkog osoblja, vanjskih suradnika

  • umjetničkim izričajem, znanstvenim istraživanjem, učenjem materinskog i stranih jezika te bavljenjem tjelesnom aktivnošću razvijati cjelovitu ličnost učenika

  • poticati pozitivno ozračje tijekom svih odgojno-obrazovnih aktivnosti kako bi se svi sudionici osjećali dobro i sigurno 

Statistika - školska 2020./2021. godina:


Broj učenika: 364
Broj odjela: 19

Plesna škola: 

Broj učenika: 117 + 43

Broj odjela: 18

Broj stručnih suradnika: 2 (pedagog: Zoran Mijanović, prof., knjižničar: Biserka Petrović, prof., psiholog Katja Čorić, do dobivanja suglasnosti MZO)

Osobitosti stručnog rada i organizacije:


Smjenski rad
Od školske godine 2005./2006. škola radi u jednoj smjeni.  U poslijepodnevnim satima održavaju se satovi izborne nastave, izvannastavne aktivnosti, dodatni i dopunski rad te prijam roditelja.

U poslijepodnevnoj smjeni održava se nastava plesne škole.
 

OSOBITOSTI RASPOREDA RADA U ŠKOLSKOG GODINI 2020./2021.

ORGANIZACIJA RADA I SMJENA 

Redovna nastava od 1. do 8. razreda održavat će se u petodnevnom radnom tjednu.Nastava će se provoditi u jednoj smjeni, s početkom u 8,00 sati. 

Nastava će se održavati prema rasporedu: 

  1. Sat 8:00-8:45 
  2. Sat 8:50-9:35 

Marenda 9:35-9:55 

  1. Sat 9:55-10:40 
  2. Sat 10:45-11:30 
  3. Sat 11:40-12:25 
  4. Sat 12:30-13:15 

Školsko zvono je ukinuto. Nastava je organizirana u dvosatu kad god je to moguće, prema preporuci Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo. Svi razredi, i predmetne i razredne nastave, smješteni su u svoje učionice, kako bi se smanjilo kretanje učenika po školskim hodnicima i susret s ostalim razredima. Svakom je razredu određen jedan od tri ulaza za ulaz i izlaz iz škole te toalet najbliži njihovoj učionici. Na ulazu u školu, učenici prolaze dezinfekcijsku barijeru te dezinficiraju ruke. Na velikom se odmoru ne izlazi van, ali je napravljen raspored prema kojem predmetni učitelji, tijekom trajanja drugog dvosata (9:55-11:30) izvode razrede na svježi zrak petnaestak minuta, uz minimalan kontakt s ostalim razredima. Razredne virtualne učionice na Microsoft Teams (predmetna nastava) i ClassDojo (razredna nastava) platformi aktualne su i ove školske godine, kako bi učenici bili educirani i spremni ukoliko bude potrebe za uvođenjem nastave na daljinu u cijelosti, ali i kako bi se olakšao proces slanja zadaće i određenih materijala i informacija. Neki od izbornih predmeta, koji se nisu mogli drugačije organizirati uz poštivanje epidemioloških mjera, organzirani su prema mješovitom modelu nastave (dijelom u školi, dijelom na daljinu). 

Produženi boravakj edan je od modela kojim se mogu kvalitetno i sustavno utjecati i usmjeravati u svrhu pravilnog razvoja i rasta svakog djeteta u kvalitetnu osobu, korisnu svojoj obitelji i zajednici. Nakon redovite prijepodnevne nastave organizira se produženi boravak u školi za učenike od prvog do trećeg razreda osnovne škole. Zbog poštivanja epidemioloških mjera, nije bilo moguće organizirati produženi boravak za učenike četvrtog razreda. Radno vrijeme i organizacija rada u školi mogu biti fleksibilni.Boravak i rad prema takvom obliku organizira se nakon završetka nastave do 16,30 sati. 

Uz poštivanje epidemioloških mjera, skupine produženog boravka organizirane su kao: 

  • 4 homogene skupine učenika istog razrednog odjela (1.a, 1.b, 2.a i 2.b) 
  • 1 heterogena skupina učenika sastavljena od dva ista razredna odjela (3.a i b) 

Preporuka je da se učitelj/učitelji koji rade u nastavi svakodnevno dogovaraju i usklađuju svoje aktivnosti s učiteljem iz produženog boravka. Vrijeme za dogovaranje i usklađivanje aktivnosti ne bi smjelo biti kraće od pola sata. Preporuka je da se učitelji izmjenjuju oko podneva.

Produženi boravak/cjelodnevna nastava:
U školi se provodi program produženog boravka. (više)

 

Dani predstavljanja škole, obljetnice, manifestacije, priredbe
 

- obilježavanje Dana zahvalnosti za plodove zemlje 

- Međunarodnog dana mira

- Dan škole 

- božićne svečanosti

- Dječja karnevalska povorka

 
Ostale prepoznatljivosti u radu s učenicima, roditeljima, nastavnicima, vanjskim suradnicima

  • redovito stručno usavršavanje i educiranje učitelja
  • informatička edukacija
  • uspješan rad u izvannastavnim aktivnostima – sudjelovanje i izvrsni rezultati u svim učeničkim natjecanjima, posebno pjevačkim, literarnim, likovnim, matematičkim, hrvatskom jeziku i stranim jezicima
  • rad s nadarenima
  • suradnja s ustanovama lokane sredine Mjesni odbor 
  • posjetima domovima za nezbrinutu djecu
  • posjeti kazališnim predstavama u Rijeci i Zagrebu
  • domaćin Županijskom, natjecanju iz hrvatskoga jezika, Županijska smotra Projekata građanskog odgoja "Projekt građanin"
  • domaćin Županijskog stručnog aktiva učitelja, kemije i povijesti i razredne nastave
  • Dan otvorenih vrata za roditelje – svake četvrte srijede u mjesecu (Ove godine radi epidemioloških mjera se neće održavati)

Priznanja i nagrade

Apple Lighthouse School - svjetionik

Europska oznaka jezika za inovativne projekte u nastavi i učenje jezika - šk.god. 2014./2015.

 
Proglašeni Međunarodnom eko – školom 2005./06.

UNICEF-ovo priznanje dodjelom statusa „Škole bez nasilja!

 

Planovi za budućnost

  • pretvoriti školu u siguran dom svojih učenika
  • školovanje pretvoriti u radost učenika, njihovih roditelja, a poučavanje radost učitelja
  • još više otvoriti vrata škole roditeljima i lokalnoj sredini
  • omogućiti što više izbornih predmeta i izvannastavnih aktivnosti kako bi smo omogućili učenicima kvalitetno provođenje slobodnog vremena i omogućili im osobni rast i razvoj u sposobne, zadovoljne, uspješne i sretne ljude
  • omogućiti edukaciju o suvremenim i alternativnim oblicima rada što većem broju učitelja
  • uređivati i oplemenjivati prostor škole za odgoj učenika za budućnost

 




preskoči na navigaciju